17 maj

Ligger i sängen och försöker plugga inför np i matte b imorgon, kan lova er att det inte går nå bra alls. Jag börjar även bli alldelse för trött för att något ens ska lyckas fasta i huvudet. så nu ger jag upp, Det får helt enkelt gå som det går imorgon!
Kan ju alltid trösta mig med att det snart är sommarlov, och det betyder att det inte alls är långt kvar tills min 18-årsdag, det är rättare sagt precis 1 månad kvar nu bara!  Så det är väl bara att bita ihop dom sista veckorna nu! och det ska nog inte behöva bli allt för jobbigt, för det är även en hel del annat skoj som firande av 18-årsdagar, klassfest och lagfester som är inplanerade! :)


Tänker avsluta det här inlägget med att gratulera min kära systeryster, Emil och Matilda som fyller år idag! Så ett stort grattis till er tre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0