21 oktober

Sp-dag idag, eller igår klockan är ju faktiskt efter 12 ! Jag hade faktiskt det riktigt skoj, och tyckte dagen blev lyckad! :)
Efter skolan blev det gossip girl som vanligt, middag och sen gjorde jag klart engelskan. ! (:
Har precis kollat på ett avsnitt av oth :) tänkte även kolla på ett till innan jag skulle sova, men då ser jag att det är lite batteri på datorn, så går och letar laddaren men jag hittar den inte. så då frågar jag tillslut mamma vart den är.. och så hade hon kvar den på jobbet. suck. så då blev det inge mer oth för ikväll. men får se de från den ljusa sidan, då har jag något att längta ännu mer tills imorgon :) haha :P

jaja, nu ska jag hinna stänga ner allt innan batteriet tar slut..

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0