21 oktober

Vi fick sluta klockan 13 idag, :D på religionen skulle vi bara läsa, så då frågade vi om vi fick göra det hemma, och det fick vi ! sen var kerstin sjuk så då hade vi ingen engelska ! Underbart :)
Så då gick vi hem till mig, där vi bakade kladdkaka.. asgott :)
har även varit grymt duktig som tvättade idag . wohoo! kikade på gossip girl och sen somnade jag i soffan en stund.. Vaknade av att peter ringde och frågade hur det gick med tvätten eller nå (precis lagom till att jag hade ställt klockan som skulle väcka mig när tvättmaskinen var klart (y)), så då gick jag och hämtade den, och slänga i en ny maskin :) 
kikade lite mer på tv och sen var det middag..
Efter det gick jag ut och träffade mathilda, vi tog en väldigt lång promenad runt hela ljusdal typ, och sen träffade vi viktor :) trevligttrevligt !! :)

Nu ligger jag i sängen, och gissa vad ? jag ska precis ta och kolla på ett (kan även råka bli två ) avsnitt av gossip girl :)

Imorgon ska jag klippa håret, och sen blire skolan! :)

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0