18 oktober

Helgen har varit super bra ! :D
I fredags var jag, Mathilda, Sandra, Moa, Tove och Nathalie hemma hos Nathalie. Vi kikade på idol och hade det trevligt! :)
I lördags eller jaa igår, så var det avslutning med laget, lekte lekar, bastade och åt mat, Super kul! :) Sen cyklade jag hem till Nathalie, där hon och Mathilda va, Och efter en stund kom även Moa och Tove. Senare gick vi hem till mig, och då kom även putte, jerry, viktor, sandra och julia. Vi gick ut en sväng och tillslut var det bara Jag, Mathilda och Viktor kvar. då det hände massa skoj och kvällen slutade i Mathildas säng med henne :) myysigt ! :)
idag har vaknade jag hemma hos mathilda ganska sent, vi typ gjorde oss iordning lite snabbt, gick ner och handlade frukost på coop, och sen åt vi frukost och satt och pratade hemma hos henne! :)
Ikväll har jag bara varit hemma,  kollat på one tree hill och gossip girl, asbra ! :D Och pluggat lite !

nu ska jag nog ta och sova ! :)
Godnatt

/h

Kommentarer
Postat av: Anonym

med vilket lag då? :)

2009-10-20 @ 18:09:44
Postat av: Anonym

damlaget, ljusdals if!

2009-10-23 @ 16:50:27
Postat av: Anonym

damlaget, ljusdals if!

2009-10-23 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0