14 oktober

Besökte stockholm 2 gånger i helgen! (Y) åkte dit på natten till lördagen, tävlade på dagen, på kvällen åt vi  god mat på en restaurang och sen kikade vi på fotboll, Sverige-Danmark. På söndagen tävlade jag inte, utan var bara med ut på tävlingsplatsen! hade egentligen tänkt att shoppa men matilda orkade inte :P Kom hem kl 18 på söndagen. Under kvällen bestämde jag mig för att följa med Mamma och Sofia när dom skulle skjutsa syster till Arlanda. Så kl 2 på natten åkte jag tillbaka till stockholm igen. haha :) Tog en fika på arlanda och sen var det dags att säga hejdå till syster som åker till USA för att vara Aupair i 13 månader, Blev en del tårar och kramar och så innan vi hoppade in i bilen för att åka hem till ljusdal igen! :)  LYCKA TILL I USA SYSTER :D PUSS <3
Efter en natt men väldigt lite sömn var det bara att hoppa ur bilen och gå in till skolan när vi kom fram till ljusdal på morgonen. Som tur va var jag faktiskt inge trött (y) Missade lite av första lektionen med det gjorde inte mig något precis  (: Dock så kom tröttheten på kvällen, så då var det bara att gå och lägga sig tidigt !



Förstår inte vad som har hänt med dig, du har blivit så ... vet inte riktigt hur jag ska förklara. men du har verkligen förändras..





Puss
/ h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0