31 Juli

Shopping hela dagen med systeryster idag (eller igår  ) jag handlade inte så mycket , men 2 par jeans, ett linne, ett par skor och en mascara blev det iaf :) Vi cyklade ner så vi var på stan vid 13-tiden, så gick vi runt i massa affärer och sen tog vi en kort paus och åt glass (: Sedan fortsatte vi att gå runt i affärer och efter ett tag fick vi sällskap av jenny och ett tag kom även Hanna :) Sen gick vi till ett ställe där vi skulle äta middag, då kom även anna (?) och Anton,  grillbuffé blev det till middag iaf , supergott :) Vi satt kvar och drack kaffe och bara pratade långt efter att maten hade tagit slut (: trevligttrevligt :) Anton cyklade hem i förväg och vi andra cyklade och åt glass/smoothie och satt och pratade :) När vi kom hem kikade jag och syster runt lite på datorn, kollade på jackor och böcker , jag har äntligen hittat en bok som jag har letat super länge! jag läste den för grymt länge sen och jag komemr ihåg att jag tyckte den var såå bra, men jag har verkligen inte hittat den någonstans tidigare och så nu hittade vi den! gissa om jag blev GLAD ! :D så den beställde vi på direkten, så nu är det bara att vänta och se om den kommer fram och om den är så bra som tyckte den var sist jag läste den ! det ska bli spännande att se !! :)

Nu ligger jag är på madrassen och tänkte läsa några sidor i boken innan det blir sovdags :) Usch, måste upp tidigt imorgon ska ju åka hem kl 8 , men som tur är går bussen precis utan för fönstret ! :D kan ju även tillägga att jag glömde min plånbok hemma , med bankomatkortet och allt i, väldigt duktigt gjort av mig inte sant? :) men som tur var förde pappa över pengar till syrrans konto så jag har klarat mig under dom här dagarna iaf :) 
Näe nu väntat boken, byebye!

/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0