30 juli

Hm, jag börjar bli riktigt duktig att uppdatera, dock är inläggen korta och ointressanta men det skrivs iaf några (:

Är hos syster nu, sen i tisdags. Pappa skjutsade mig till hudik, sen åkte jag tåg till sundsvall och därifrån buss till Umeå. Men bussen gick sönder på vägen så vi måste byta buss, 2 gånger också! Skitbuss !
Efter en resa på över 6 timmar så var jag äntligen framme!, måste säga att det var ganska duktigt gjort av mig att inte hoppa på¨fel buss eller något liknade, (Y) fast jag höll på att glömma kliva av bussen här i umeå, men som tur var kom jag på i sista sekund att jag skulle av :)

När vi kom fram till  lägenheten så gjorde vi smoothie, kikade på tv och spelade rockband :) Sen åkte anton iväg. jag och syster gick och handlade mat och hyrde en film (: 
Så senare under kvällen kollade  vi på i taket lyser stjärnorna och twilight och åt kladdkaka med glass :) Supergott,! 

När vi vaknade imorse var det soligt (äntligen!) så då bestämde vi oss för gå ut och lägga oss och sola i det fina vädret! :) Efter att vi tröttnat på solen, gick vi in. färgade håret på mig, åt mat, spelade rockband en sväng och sen cyklade vi iväg och spelade minigolf ! Och självklart så vann jag :D anton kom 2a och Linda sist :) mahaha! :) När vi kom hem kollade vi på supersugen, as rolig film ! haha :D
Nu ligger jag i sängen, eller rättare sagt på madrassen. Som faktiskt är super skön, tjock och mjuk :) Men nu är det dags att sova, det är ju en dag imorgon också!  

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0