22 november

Min helg

Fredags kvällen blev en myskväll i rolfhamre tillsammans med Mathilda och hennes moster! :) Där vi smaskade i oss räkor och annat smarrigt, kikade på idol och badade bubbel! :)
Lördags kvällen blev inte så mycket mer än en myskväll den med, då jag kikade på film med Viktor och sedan umgicks med en annan hög trevligt folk :)
Söndagen gjorde jag inte så mycket mer än att ligga i sängen och lata mig och ta en springtur runt kyrksjön!
Ikväll har jag mer än träning och plugg hunnit med att fira min vän Viktor som fyller 18 år idag! ett stort grattis till honom!
Även ett stort grattis till Fredrik som fyller 19 år idag, och som även är extremt saknad!<3
Men nu börjar kvällen nå sitt slut, och det är dags för mig att krypa ner i sängen, där det väntas sällskap av min kära syster!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0