28 maj

Väldigt skön skoldag idag, 8.50 till 10.20  hade vi naturkunskap då vi var ute och gick! sen gick jag på engelska och fick tillbaka prov och sen slutade jag! sköönt! :) då kom Matilda upp på skolan och gjorde mig sällskap, åt lunch och väntade på att media skulle sluta! :) Sen gick hon, vj och jag ner på köpingen fikade och kikade runt lite! :)
När jag kom hem  och äntligen kunde ladda min mobil såg jag att peter hade frågat om jag kunde jobba, så då åkte jag till sportringen och jobbade från 16.30 till 18! :)
Nu är jag hemma hos pappa och lagar mat! :) och jäklar....! kom nyss på att jag kokade spagetti, haha, det blev lite för länge! :) Men det går nog att äta! ;)

Jag gav även ett förslag till  pappa idag om att vi ska köpa volleybollnät som vi kan sätta upp här på gården! och han gick med på det, super! (y) heheh! :)

men nu ska jag gå och äta.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0