31 mars

ETT STORT GRATTIS TILL MIN FARBROR CJ SOM FYLLER ÅR IDAG!

Var upp på tennishallen och kollade ner vintergatan hade sin årliga innebandyturnering. Väldigt trevligt att träffa alla gamla lärare och eleverna! :) Efter skolan blev det sjukhuset. eftersom jag har varit sjuk i väldigt många veckor nu, så tänkte vi kolla om det var något speciellt. ! fick göra en lungröntgen för att kolla så att jag inte hade lunginflammation, men det hade jag inte som tur var! Så nu ska jag vila en vecka från träning, och blir jag inte frisk efter en vecka ska jag tillbaka till sjukhuset!!

Nu sitter jag och tränar till träningslära provet vi har imorgon. usch vad tråkigt det är.. !!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0