19 december

Igår blev det Julbord i Hamra med personalen på sportringen! Sen åkte jag hem till henry där hon och Sanna var, efter det hade spårat lite för mycket fixade jag skjuts till järvsö där jag spenderade natten med Markus! :) eheh, kanske var lite för dryg imorse, men tur att han tycker om mig ändå :D

Tråkigast av allt var att jag trodde jag skulle åka tåget 10.30 , men när jag kom ner till stationen såg jag att det skulle gå 11.40 men dock så tänkte jag fel och trodde det skulle vara om 10 minuter.. . Men när jag insåg att det inte var om 10 minuter utan om mer än 1 timme, och att det var buss jag skulle åka 10.30 och inte tåg så var det precis på pricken att jag hann skynda mig och hoppa på bussen! Det värsta av allt var att jag hade inte ens behövt promenera i alldeles för mycket snö ner till station utan jag hade kunnat hoppa på bussen nästan precis utan för huset. suuuuuck!

men nu smsade mathilda att hon var på väg till salladsbaren så det är väl bäst att jag hoppar i skorna och tar på mig jackan och börjar knata dit jag med! (:


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0