1 december

Ligger kors&tvärs i sängen och inte gör något alls, borde egentligen ta upp företagsekonomiboken och plugga, men orkar jag? näe! vilket jag kommer få ångra väldigt mycket imorgon, eftersom jag som vanligt kommer få sitta med allt sista kvällen! jippie! 

Skolan var riktigt skön idag, hade typ en riktig lektion, och eftersom vi slutar 14 imorgon, så blir nog inte så mycket jobbigare då heller! (y) det gilllar vi !

Var ut med Carroo på köpingen efter skolan, hade egentligen tänkt att kika på julklappar men näe så blev det inte riktigt! Och sen kom Markus hem till mig innan jag åkte till älvvallen för möte med fotbollslaget! :)



Nu innan jag tänker släcka lampan och drömma mig bort så ska jag göra mig själv en tjänst och läsa några sidor i ftgeboken! Godnatt och så! :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0