9 september

ojojoj, 3 inlägg bara idag , :D
ikväll har jag varit duktig! jag dammsög överallt här hemma och sen bakade jag en kladdkaka som jag och Peter fikade på när han kom hem :)  Nu ligger jag bara i soffan och segar, ska nog ta mig vidare till sängen snart och läsa några sidor i Twilight :) har börjat läsa den på engelska och sen så fick vi en engelska läxa då vi skulle läsa en bok på engelska och sen skriva om den, så då passade det ju perfekt att läsa den! :D två fluggor i en smäll lixom ! (:

Har glömt att skriva att jag fick en till kusin i söndags :) Lars och Terése fick en son och lilla Wilma blev storasyster, som förövrigt snart fyller 3 år  :) <3

Nej, men nu är det dags att börja göra sig iordning för sängen! nattinatti :)

<3
/h





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0