9 september

Sprang skoljoggen idag , ucsh! jag måste verkligen börja träna löppning :) frågan är när jag komer ta tag i det bara? :) haha,  det är väl bara vänta att se!
Imorgon har vi kondition/styrke test på fotbollsgym, vilket jag inte är direkt taggad för just nu.. kan redan tänka mig hur jobbigt det kommer att bli ! men det är väl bara att bita i och köra på ;)
Just nu sitter jag hemma och kikar på fotboll, Sverige-Malta! :) halvlek just nu och det står 0-0 :) men ni ska nog se att Zlatan fixar till en seger åt Sverige ! :D

I fredags spelade jag match med div3 i Bollnäs sen stannade jag kvar i Bollnäs, drog hem till Peter där det var en massa trevligt folk ! :) där fixade jag till mig, och efter ett tag drog vi oss vidare mot Tranan ! :) NIiiiiice :)
I lördags jobbade jag och sen på kvällen åkte jag till Hudik ! :) Umgicks med trevligt folk och hade det skoj! även om  det var lite segt emellan åt ! :)
I söndags tog jag vara av min sovmorgon, och på kvällen åkte jag hem till Carro med Jonas, Patrik, Sofia, Linnea, Linnea och Fanny ! Vi lagade god mat, kikade på film och hade det grymt trevligt ! tack för kvällen , det borde göras om! :)

Nu börjar fotbollen igen, heja Sverige, nu tar ni hem det här! :)

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0