KanonHelg! ;)

igår var jag på bandy mest hela dagen med Matilda, Josefine , Nathalie och Lilla linus :) träffade även Linnéa där, som jag måste umgås med nått tag framöver, för nu var det länge sen ;) Efter en ganska lång dag på IP gick jag hem. pluggade 4 sidor matte, satt vid datorn och sen åkte jag hem till Nathalie. Där hon jag och matilda gjorde oss iordning för att sen åka vidare till Michels för att äta mat med Tove, Sandra, Moa, Amanda och jenny  ;) Efter en god och väldigt trevlig middag började vi vandra oss in mot  köpingen  Och det slutade tillslut med att vi gick in till Hans :) där det var mer folk (:  Mycket trevligt kväll !! :)

idag har jag inte hunnit gjort så mycket mer än att träna, på träningen var vi ovanligt nog många, Kanon! (y)
Näe nu ska jag ta en dusch och sen  kolla på tv eller om jag är duktig plugga ! ;)

Skola imorgon, vilket jag inte orkar ..Usch!

PUsss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0