<3

Första dagen i skolan, det var inte så jobbigt att gå upp så tidigt som jag hade trott. idag har vi bara haft verkstad, spanska, pratat om tyskland och finn upp ;).. Ja vi åker ju faktiskt till Tyskland nästa Lördag, Jippiee ! :) Sen blev det att ta bussen ner till ljusdal och in på Fifty och kollade en sväng, men hittade inget att köpa. Vilket kan vara bra för pengarna ! :P
Hem sen, kolla på oth, äta och sen klockan 18 blev det styrketräning med damlaget, och efter det hem en snabbis, och sen var det dags för träning igen klockan 20 med laget ;) Det blir ju bara att se fram emot träningsvärken imorgon iaf, men det är iaf skönt att komma igång med att träna igen. Jag kommer ju helt klart sakna det gamla laget en massa! , men jag tror jag även att det kommer bli skoj med det nya laget.  div.4 dam ;)




Bilden är på Mig och Sofia, från Dalecarlia sommaren -07, Och jag saknar det :) <3


                                                            Kääääääär ! <3

Men nu ska jag nog ta och kika lite mer på oth, och är inte grabben den sötaste i världen så säg? :O
                                                                      Han är min :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0