25 maj

Idag skulle jag egentligen ha varit till Gävle för att kika på högskolan, men kände att jag inte hade sådan lust med det! Så istället åkte jag hem till stefan igår med ett gäng trevliga grabbar! Vi bakade kladdkaka, fikade framför en film. Hoppade upp och ner till en låt, levde oss in i filmen "svenska jakt historier", skrattade tills vi grinade och slutligen somnade i en fotölj och vaknade upp i en soffa!
Idag segade vi på tills vi drog upp på byn och käkade middag på sibylla, en pizzzzza!
Kvällens träning blev ganska lugn, då vi bara var 6 personer! vilket kanske var bra för min del, då jag fortfarande är sjuk!

Annars är det skönt att skolan börjar närma sig sitt slut, och jag kan pricka av läxorna en efter en. Kan dock inte säga att det är slut på pluggande än, då pluggandet till körkortet ersätter läxorna istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0