28 februari

När allt bara blir fel.


Det ska bli riktigt skönt med lov nästa vecka, dock skulle det vara ännu skönare med ett långt och härligt sommarlov. kan ni tänka er hur underbart det vore med sommar och sol nu? Men sportlov är helt okej det med, eller inte bara okej, utan ganska mycket mer än bara okej!
Måste även erkänna att jag längtar till 26 april, ge mig nununu!

Kan även tilllägga att detta är ett av mina 700 försök till ett inlägg idag, jag har börjat på ett inlägg ett x-antal gånger men det har slutat med att jag har raderat allt jag har skrivit och sedan gett upp. Inte för att detta inlägg blev nå bättre, men denna gång tvingade jag mig själv att låta bli.

dags att krypa ner i sängen och göra syster sällskap nu! godnatt och så!



Fin bild och så sen jag var i USA i somras.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0