19 februari

En väldigt lyckad kväll igår med fina vänner, firande av Anton som nyligen fyllt 18, hela 18 år! Även om planerna ändrades lite, så blev kvällen riktigt bra!
Men det var inte ritkigt lika skoj att vakna av väckarklockan 9 imorse då det var dags att hoppa upp ur sängen för att sen pallra mig iväg till jobbet. 4 timmarsarbete vilket borde gå ganska snabbt, eller? det var nog den segaste dagen på länge.. Men nu är jag återigen hemma, med en kasse nya träningskläder som jag hade tänkt prova och förhoppningsvis köpa!

Kvällens planer är inte riktigt planerade, förmodligen ska jag hem till mamma för att fixa henne och Carina inför kvällen, och om jag har en snäll pappa som vill betala min middag, så blir det middag på Condis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0