10 januari

Nu har 3 veckor gått och det är dags att börja skolan igen. Vilket känns helt värdelöst då jag hellre skulle vilja ha lov en vecka till. Att inte behöva gå upp alldeles för tidigt och göra massa läxor. hmm, looov en vecka till taaack!!??? :)

ska dock inte klaga på hur lovet har varit, för det har varit awesome!! :D

egentligen borde jag plugga men jag tappade lusten för det så jag läre väl göra ett nytt försök med det efter träningen ikväll!
Så just nu sitter jag istället vid datorn och väntar på att pappa ska komma hem, är lite nyfiken på vad han har handlat! :)

och tack alla för gårdagen, den va super! :D

men nu hörde jag att han körde in på gården. såå ciao ciao!


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0