28 februari

småstadsliv 3 var kung! :D åkte till bollnäs för att kika på småstadsliv med personalen på sportringen + martin med familj. :) trevligt som fan ! :) när jag kom hem gick jag och möte emil och några och sedan gick jag hem till simon, där dom spelade poker! sweet! sen gick jag och robin hem till honom, väldigt kul på vägen dit då vi gick och gjorde fula spår. haha! hann vara hemma hos robin i 10 minuter och sen kom min skjuts till rolfhamre. och där spenderades resten av natten! :)

tog hem en jacka, en tshirt och en tjocktröja som jag funderar på att köpa. frågan är om jag har råd, men har jag tur kanske mamma och pappa är väldigt snälla ! ;) och sen kommer ju även studiebidraget nu, awesome! :D

Imorgon blir det skola igen efter en vecka hemma. men nu är det bara en vecka kvar och sen är det loooooov. åååhhh vad underbart!!

nu väntar duschen.

puss




Kommentarer
Postat av: mamma marie

är alltid snäll:)))

2010-03-01 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0