26 augusti

gårdagen blev inte riktigt som planerad! matchen blev inställd pga för mycket regn så istället tog jag mig ner på älvvallen och tränade med laget! Efter träningen blev det en snabb dusch och sedan kollade vi a-lagets match! När matchen var slut cyklade jag och mathilda till statoil och köpte lite godis och sedan vidare hem till henne, där det blev en massa prat och mys!



Hade den första riktiga skoldagen idag, och det kändes faktiskt helt okej! (: På kvällen blev det träning och en sväng hem till m o m ! nu ligger jag i sängen och ska sova så jag orkar upp imorgon ! :)


nattinatti! <3

Kommentarer
Postat av: mamiskönt att skolan kommit igång

skolan har börjat=komma hem "tidigt"på kvällen och sova på nätterna och vara vaken på dagarna...

2010-08-30 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0