8 april

I onsdags åkte vi hem till antons pappa som planerat, blev en hel hög med folk där och det var supertrevligt! :) bilder från kvällen dyker förmodligen upp här på bloggen när jag har lagt in dom på datorn!  :)
Idag åkte jag upp till f o f för att säga hejdå till farbror, "faster" och kusinerna, när jag kom hem fixade jag och mamma mitt rum, städade ut garderoben, byte säng och så! så nu är mitt rum städat och fint ! :)
På kvällen åkte jag, sofia och hanna hem till putte och var där och umgicks med han och micke! Hanna och jag tänkte ta en promenad hem från rolfhamre, men som tur var skjutsade ralle och gurra hem oss! väldigt snällt, tusen tack! :)
Nu ligger jag i sängen har precis kollat på OC och ska nu sova!

puss & godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Mamma marie

och hur kom du dit då? och hem? pöss

2010-04-18 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0