Måndag, måndag, måndag!

Måndag idag, lovet är slut och skolan har börjat.. Ännu roligare att höra att vi har 5 prov den här veckan. svenska och No prov på onsdag, Np i spanska på torsdag ( jippie!...)  som känns helt värdelöst att vi ens ska göra sen två Np i engelska på fredag.. Tjoohoo. säger jag bara.. jaja , ett + på att det ä hsd imorgon iaf, plugga, plugga, och plgga är vad jag ska göra då. ;) och sen baka chokladbollar med soffiroff ! ;)

Ikväll har jag varit ute och gått med matilduuur,  vilket var skönt.. sen har jag pluggat en del och suttit vid datorn! :)


Ett väldigt stort + på att fredrik kommer hem till Ljusdal imorgon! Jipppppiiieeyeeeaaah på det ! :) Då blir Hanna glad ! :D


PUsss och godnatt. för nu ska jag sova ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0