:)


Länge sen jag skrev något nu, men har inte direkt känt någon större lust för att skriva nå.. Men men, jag ska försöka bli bättre på det :)

Spanjorerna har varit här i veckan, det har varit många trevliga och andra inte lika trevliga stunder.. (:  Men kommer faktiskt att sakna dom även om det var skönt att dom har åkt hem (:
Imorgon åker jag till Mora med Martin , blir borta hela helgen, vilket jag tror kommer bli skoj :) Sen är det Looooov ! Jippie. Det behövs nu, bara ta det lugnt, och göra vad man känner för ;)
På torsdag ska jag till tandläkaren och typ skära eller nå sånt. Kanske inte lika roligt, men det finns ju en viss fördel med det, så jag står nog ut .. :)

Annars är nog allt bra, saknar min freddyponken bara :)haha ! ;)
men nu orkar jag inte skriva något mer, och det är nog dags att sova.. För trött är man efter denna vecka men spanjorer. (:
Så pusstjingochhej ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0