30 december

Gjorde nyss ett försök till ett inlägg, men efter att jag skrivit en hel del fick jag ingen lust längre och tog bort allt.
Men ska försöka göra ett  försök igen! sen får vi se hur det går..

Julen har varit great, en en del julklappar och dom  har varit toppen allihopa! Dock lite annorluna att inte systeryster vara hemma..


Tog mig en tripp till mathilda i söndags, lofsdalen/linsell. Fick vänta i 40 min på skjutsen efter att jag hoppade av bussen. hahhaha, vi hade räknat lite fel på hur lång tid det skulle ta för dom att åka.. men aja, där stod jag och väntade på skjutsen i mörkret efter vägen.  2 bilar stannade även och frågade om jag hade skjuts  ! haha :) men efter 40 min kom micke, putte, mathilda och jerry och hämtade mig. Då åkte vi till puttes stuga i lofsdalen där vi tillbringade resten av kvällen. Hade verkligen askul, hahha, en massa roliga kommentarer och annat skoj :D hahha :D
jag och mathilda höll även oss vaken till halv 8 på morgonen (y) Dagen efter åkte vi skoter, var jävligt nära på att krocka, fyyyfaaan säger jag bara, :P
Senare på dagen kom mathildas mamma och hämtade oss och vi åkte till linsell. där vi kikade på gossip girl (mathilda kollade och jag sov) och sen låg vi i sängen och pratade en massa, blev även väldigt trevliga telefonsamtal också!! idag(igår) plockade micke och jerry upp mig i linsell och sedan åkte vi hem till ljusdal.. Har haft det grymt skoj! :D
Dock dumt av mathilda att ta dit mig dom här dagarna, då hon istället hade kunnat varit själv och sedan kunnat få komma till ljusdal och fira nyår med oss!!!!

texten blev sämst, men eftersom att jag inte är så värst peppad på att göra ett inlägg  orkar jag inte göra något åt den. så nöj er föfan :)

På torsdag är de nyår, kvällen börjar nog hos nathalie och sedan får vi se vart vi tar vägen ! ;D

Och på måndag eller tisdag  smäller det, då ska jag göra något jag länge har velat ! mihi :D

och nu orkar jag inte ens läsa igenom inlägget bara så att nu vet, för nu ska jag fortsätta kolla på new moon . '




En av dom bästa julklapparna.. Chokladen syster skickade från USA!!

Puss!








Kommentarer
Postat av: emma

den smakar säkert skit :p haha! fast bra att du gillade den :)

2010-01-09 @ 19:51:45
URL: http://emmmaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, det är utsidan som räknas på den ! :D

absolut!

2010-01-10 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0