2 december

Kan hända att vintern är på väg nu, för uha vad kallt det har varit ute idag! men samtidigt ska jag väl inte klaga, för det är ju det här jag har väntat på?! nu kanske snön kan falla på sin plats! :)

Matteprov idag, på kapitel 1-3! och det gick väl sådär,..
På lunchrasten satt  vi och spelade kort i cafeterian och jag glömde totalt bort klockan så kom 10 minuter sent till tyskan :P haha! På religionen hade vi onsdagsfika, och det var super gott ! sista lektionen på dagen var engelska, ibörjan spelade vi något spel, och kan säga att min grupp var nog den mest seriösa, haha, blev mest flum, men skoj hade vi iaf!

Skulle egentligen lägga mig i sängen och plugga men fastnade istället vid datorn, men nu ska jag nog göra ett nytt försök med pluggandet, och sedan kanske jag har tid med ett avsnitt oth om jag inte är alldeles för trött! (:


Tjing !
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0