2 augusti

Augusti, usch vad tiden går fort, om 18 dagar börjar skolan, 18 dagar det är ju ingenting...

Igår jobbade jag till 14,  efter det cyklade jag till centrumhuset,  där träffade jag min farbror och hans tjej så då tog jag en fika och satt och pratade med dom :) Trevligttrevligt, det var ju ett tag sen jag träffade dom!
 Kvällen blev en mysig kväll med matilduuur :) Först var vi och åt pizza, sen gick vi och handlande på prix och sen hem till mig . Här kollade vi på tv, och kikade runt lite på datorn,! Kokade tee, och hade de trevligt :)
Sen cyklade jag hem med henne, och på vägen hem träffade jag lite folk. Så följde med dom en sväng hem till elin och sen cyklade jag hem igen. Tog reda på lite här hemma, lyssnade på musik och sen hoppade jag i sängs :)

Nu sitter jag här lyssnar på musik och tänkte värma lite mat. Sen blit det att packa väskan och ta sig ner på älvvallen , för vi har match kl.15 ! taggataggatagga! :) Första matchen för mig efter uppehållet och har bara tränat en gång,.. Men nu jäklar nu ska vi vinna ! :D

Puss :)

/ h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0