23 maj

Nu var det ett tag sen sist, men kan ju berätta om dom senaste dagarna lite kort!

I torsdags blev det en fin kväll hemma hos jonas med en hög med vänner! bakade chokladbollar, lyssnade på fin musik, hittade på en massa tokigheter, stekte hamburgare mitt i natten och myste på i massor!
det var inte det lättaste att pallra sig upp ur sängen dagen efter, men upp kom vi! Jag och Carro hade idrottslektion med klassen, vilket resulterade i ett fint MVG! :D

En stor förlust fick vi med oss hem från östersund i lördags, och det hela toppade vi med en nästan påkörd älg och sedan en punktering på bussen! vilket gjorde att vi blev stillastående i drygt 1 timme!

Annars har helgen mest bestått av filmmys med fina vänner hemma hos Marcus och hos Hampus! :)


Men nu ska jag hoppa in i duschen efter kvällens träningspass och sedan trycka i mig en massa alvedon, för jag har inte tid att bli sjuk nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0