12 maj

Eftersom mina fötter inte riktigt vill sammarbeta med mig blev det ingen träning för min del ikväll, istället hoppade jag in i bilen med några vänner och satte kurs mot järvsö! Där det blev ett firande av simon med tårta, en sväng ner till condis, en trevlig stund i sittliften och sedan avslutade vi kvällen med att återigen åka hem till simon för lite tårta och andra trevligheter. Så nu sitter en trött hanna här och tänkte alldeles snart skutta ner till sängen för att sedan sova några timmar innan det är dags att pallra sig iväg till skolan.

Så tänker nu avrunda denna kväll med att säga godnatt och bjuda på en bild från turkiet.

Hur underbart vore det inte med sommar och sol just nu?




What are words
If you really don't mean them
When you say them












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0