25 maj

hm, ungeför en månad sen förra inlägget, då jag skrev att jag tänkte uppdatera mer,! men som ni nog har märkt lyckades jag inte direkt med det! men idag tänkte jag göra ett nytt försök, kan ju inte lova att jag kommer lyckas, men det är iaf ett försök till att uppdatera mera! :D

Nu är det två veckor och två dagar kvar till den 10 juni, alltså två veckor och två dagar till vi åker till USA ! hur grymt är inte det då? :D dock ett minus på att U2 har ställt alla sina  konserter i sommar, och vi som hade bokat biljetter på en av deras konserter! :( men men!
Det är ju även värt att nämna att jag fyller 17 hela år om tre veckor och två dagar ! yeey! ;D

annars är allt fint just nu, lårkakan som jag fick förra veckan börjar försvinna, okej, ska inte säga att den är rikigt bra ännu, men den börjar bli bättre och imorgon blire fotboll! ;) först på fotbollsturneringen på skolan och sen äre match med laget på kvällen! :)

idag har jag jobbat på sportringen hela dagen lång, och även så kom min adidaströja som jag hade beställt, yey! ;D
ikväll har jag varit ute med martin och viktor, och efter ett tag kom carro och gjorde oss sällskap, ! :)
sweeet, blev en massa tok och så!

Men pussssochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0