25 mars

Imorse när jag vaknade märkte jag att någon hade fyllt på min mobil med 300 kr! hur glad blir man inte dårå! :) dock visste jag inte vem det var som hade varit så snäll och fyllt på med 300 kr, men senare under dagen tog jag reda på vem det var , och det var peter! väldigt snällt, så tack så hemskt mycket! :D

Idag sprang vi ca 7 km på fotbollsgym ! niiice! hade en puls på 190, vilket borde vara bajshögt när det inte var så jäkla jobbigt att springa! kanske beror på att jag inte är fullt frisk ännu, vem vet! :P
Nu sitter jag i soffan och kollar på scrubs (y) , ikväll blire träning med laget! :)


<3

Kommentarer
Postat av: mamma marie

Ja, du har tur du!

2010-03-26 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0