6 juni

ETT STORT GRATTIS TILL ROBERT SOM FYLLER 18 ÅR IDAG!

helgen har varit kanon! :)
I fredags var vi på torön och åt middag, trevligt men alldeles för kallt! :) Annika skjutsade mig och martin till robert, där vi blev en stund, innan vi åkte hem och sov! :)
I lördags jobbade jag, sen blev det 18-årsfest hos robban! grymt kul :D yeey, tack alla för kvällen! :D


Imorgon följer jag med mammas klass till stockholm, blir grönan och så! det kommer nog bli skoj! :)
Och nu är det nära, väldigt nära.. mindre än 4 dagar kvar och sen åker vi :D aahh, jag längtar, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt bara, men det löser sig nog :) och sen får ju alla gärna skänka en slant :D hehehhe ;D


Och nu ska jag försöka plugga lite till matteprovet vi har på onsdag, (Jippppppie! ) innan jag ska sova! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0