20 januari

Kvällen har spenderas med mathilda. Först tog vi en promenad som slutade hemma hos henne, där milos satt och väntade på oss, vilket han hade gjort över 1 timme eftersom vi var så seg! :D kan även tillägga att han satt ute och väntade,! haha :) Sedan kom rasmus och ph förbi en sväng. sweeet! kikade lite på gossip girl med mathilda och milos och sen gick jag hem ! :)

Nu sitter jag här hemma, tänkte att kvällen skulle sluta i soffan med OC men icke. istället fastande jag här, och kom just på att ett nytt avsnitt av oth har kommit ut. :) sweet! :)

Skola idag som vanligt. kort och skön dag! började 10 och slutade kvart över 2 :) efter skolan gick jag hem och sen kom mormor förbi. Vi fixade garderoberna, så nu är dom klara! kan ju bara hoppas på att det sitter fast den här gången :D 



här kommer lite gamla bilder från när vi var i hovra/skyte med klassen.


Jag.   Redovisning i skolan (oseriös bild)     

Redovsing. Anton, Jacob, Jag och Moa.

Anton, Jacob, Jag och Moa.  Redovisning.  

Moa.

Emil.

Robin och Kalle.

Jag, Moa och Ellen.             

Emil.

Anton och Jag.                         



men nu ska jag börja kolla på oth och sen väntar sängen! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0