11 januari

Nu var första skoldagen efter lovet avklarad och den gick helt okej. Vi har även fått en ny elev i klassen :)

Efter skolan åkte jag hem till pappa med mormor. hon målade garderoberna och jag tittade på, även att jag råkade somna ett tag :P Men imorgon ska vi eller hon måla lite till och sen ska vi sätta upp grejer på dörrarna ! sweet.
tror även jag ska tvinga dit pappa så kanske vi kan sätta upp hyllor och så.
Ikväll ska jag försöka plugga, plugga och plugga lite mer...


Mycket mer än så hade jag inte att skriva idag eller jo nu är det  precis en vecka sen jag piercade naveln ! (y) Sweeet :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: mamma marie

du har kunnat skriva något gulligt om mig......att jag tex gick och hämtade datorladdaren "mitt i natten"

kram

2010-01-12 @ 10:16:40
Postat av: hanna

haha, du har nog lite fel tidsuppfattning mamma ! :D

2010-01-12 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0