7 februari

Helgen har varit super! I fredags firade vi moa hemma hos sandra, och kvällen slutade hemma hos rasmus, med han, gurra och mathilda! mys!! :)

På lördagen när jag kom hem blev det köpingen med stina och matilda, fikade och kollade på kläder, det blev 2 inköp (y)
Sen gick jag hem till johanna med henne och carro, där vi spenderade tiden  innan vi åkte hem till fanny några timmar senare! :D Wooohoo!
men kvällen slutade inte där, utan efter många timmar henne hos fanny åkte vi tillbaka till ljusdal. där träffade jag lite annat folk som var hemma hos petra och sedan slutade kvällen hemma hos rasmus!!

Idag har jag bara tagit det lugnt, jag och mathilda åkte med fredrik ner på ljusdal, där vi åt pizza och sen gick vi på coop och köpte godis och tidningar. och sedan gick vi hem till henne och myste! :)

Kom nyss hem från träningen, och ska snart hoppa in i duschen ! :)

Tack för helgen gott folk ! den har varit bäst! :D




När du nästan är borta kommer du tillbaka igen, det är hopplöst. jag hatar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0