21 februari


KORT OM HELGEN

I fredags var jag på hockey med carro, :) och när vi kom till ljusdal fick vi skjuts av Erik Nilsson till anton där vi tillbringade resten av kvällen :)

Lördags var jag hemma hos f o f hela dagen och lekte med kusin Wilma :) sweet!
På kvällen lekte jag med viktor, åkte lite bil och sen slutade kvällen hemma hos tom! :)

Idag blev det en skotertur ut på isen med folk. Grymt! sen blev det bastning hemma hos robban, och det hela slutade med ett ännu mer sönderköttat finger. mysigt!

Nu ska jag ta en snabbis upp till f o f med jaci. Hämta min laddare så jag kan byta tillbaka till min nya mobil! :)
och senare ikväll blir det träning!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0