10 februari

sitter hemma hos mathilda nu, hon duschar och jag sitter vid datorn! (y) det är även här jag har tänkt att tillbringa min natt :) mysigt ;)

Började inte skolan förrän 12 idag, sjukt skönt med lång sovmorgon :D efter skolan tog jag en fika med sp-brudarna :) senare följde jag med robin och hanna och åt middag på finess, blev en natchos :) smarrrigt ;) sen gick vi hem tlll mig, och efter ett tag kom även simon och gav oss sällskap . spelade kort och sen gick vi hem till honom, kikade på film och så :) Och till sist gick jag hem till mathilda där hon och milos va och nu är jag som sagt här :)
men nu är mathilda klar i duschen så nu är det min tur :)

Pussss

Kommentarer
Postat av: mamman

hoppas att du sovit gott och att du kom i tid till skolan:)) kram till dig du söta.

2010-02-11 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0