23 augusti

Nu har skolan börjat igen vilket innebär att sommarlovet är över! känns ju ganska trist om jag får säga det själv! Men om en vecka känns väl allt som vanligt igen! :) har även bestämt mig för att byta inrikting, blir samhälle-samhälle istället för samhälle-diplomerad ekonom! eller jag har nästan helt säker på att jag ska byta iaf!

Sista veckan på sommarlovet åkte jag ner till göran, sofie och fredric med m & m och systeryster! Var hur trevligt som helst, besökte även ullared en sväng och så! :)
Hela sommarlovet har förövrigt varit toppen, och sommarens bästa var helt klart resan till USA! :D

men nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0