26 april

hm, kanske dags att försöka uppdatera lite oftare här?! men har verkligen inte känt någon större lust av att göra det under den senaste tiden, men får väl se om jag kommer igång nu! :)

Mormor har varit här idag och tapetserat om i datarummet. snyggt som fan blev det ! :D

kan också säga att det är 6 veckor och 4 dagar kvar tills vi åker till syster i USA. Det är väldigt snart, och jäklarns vad jag längtar! och de är även lika lång tid (eller ska jag säga kort tid) kvar innan det blir sommarlov, vilker innebär att första året är avklarat, shit vad tiden går fort. :)

världens skönaste sovmorgon imorgon, börjar innte förrän halv 2! yey! hoppas på att vädret blir fint så att man kan sitta ute och sola, sen ska jag även försöka plugga en del! :)

åååhh, vad jag längtar till sommaren nu! :D



hittade bilder från sommaren-07 när jag hade somnat ute med babyolja på mig! härligt bränd man var då! haha!
och då kan jag säga att den där brännan var verkligen inget mot för när jag brände mig i tyskland! hehe!

puss!

Kommentarer
Postat av: mamma marie

hoppas du inte sover över då...härligt att det bara är typ 6 veckor kvar! och 10 veckor kvar tills du ska se till att jag kommer till Sverige igen, de du!!

kramiz

2010-04-27 @ 11:56:27
Postat av: Hanna

jag var så duktig att jag gick upp tidigare och pluggade, den duu! ;) Så jäkla härligt,! du får se till att sköta sig, annars kanske jag lämnar kvar dig! :)

2010-04-27 @ 22:14:57
Postat av: Linda

Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som när du kom in med den där brännan :)

2010-04-28 @ 23:55:36
Postat av: Hanna

haha, näe den är ju rätt snygg alltså! :D

2010-04-29 @ 23:04:57
Postat av: mm

det går sådär med uppdateringen tycker jag...Kram

2010-05-10 @ 11:49:39
Postat av: Hanna

Det går helt värdelöst med uppdateringen, men jag ska försöka bli bättre! kram

2010-05-10 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0