30 september

Helgen var super!
I fredags var vi först hemma hos mig, Jag, fanny, Linnea, och Sofia åt mat, sen kom det lite mer folk. Senare skulle vi vidare till Hanna W men då hände det lite saker så det blev ändrade planer. Var på ljusdal en sväng sen hem till mig igen och sen slutade kvällen hemma hos Evelina innan jag och Fanny gick hem till mig för att sova! Fick även ett väldigt trevligt samtal precis när jag höll på at somna runt halv 4 :) haha.
På lördagen så ringde Marcus och väckte oss kl 9. Så då gick vi upp gjorde oss iordning, packade och sedan satte vi oss på tåget till gävle 2 timmar tidigare än vad vi hade tänkt! :) När vi var framme kom André, Dennis och Marcus och hämtade oss. Vi åkte hem till Dennis åt Daimtårta, åkte och handlade, sen ut till Dennis Pappa där vi lagade mat, åt och hade det trevligt. Sen åkte vi tillbaka hem till Dennis och hade det mer än trevligt, ! :) asnice typ:)

På söndagen segade vi mest bara, sov länge åt pizza och sen åkte vi hem runt 16. 1 minut innan vi var framme i Järvsö kom vi fram till att jag skulle sova hemma hos Fanny, så då var det bara att snabbt ringa pappa och sen hoppa av tåget! :) Sedan tillbringade vi kvällen hemma hos Fanny. marcus kom även och hälsade på en sväng ! :)

 

Aja, det var lite kort om min helg,  gryymt trevligt! :)

´PUss

 

/h

Helgen som va var super!
Fredagen så var vi först hemma hos mig åt mat och lite så. Senare skulle vi vidare till Hanna W men då hände det lite saker så då blev det ändrade planer. Var på ljusdal en sväng sen hem till mig igen och sen slutade kvällen hemma hos Evelina innan jag och Fanny gick hem till mig för att sova! Fick även ett extremt trevligt samtal runt halv 4.:) haha.
På lördagen så ringde Marcus och väckte oss kl 9. Så då gick vi upp gjorde oss iordning, packade och sedan satte vi oss på tåget till gävle 2 timmar tidigare än vad vi hade tänkt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0