20 september

Idag fyller Carro 16 år , Grattis bruden! :D

Astrevlig kväll igår,  jag följde med Fanny, Dennis, Marcus och André till ett spökhus i Norrfly, till en början var det grymt läskigt men efter ett tag så blev det inte alls lika läskigt utan då  var det mest kul! Sen tog vi oss en promenad runt området och sedan hoppade vi in i bilen och åkte hem igen! eller dom släppte av mig i ljusdal där jag umgicks med lite annat folk! :) haha, iaf så var det en asbra kväll, helt sjukt skoj hade jag iaf ! :)
Match idag, Dm-final mot Hudik. Och vi vann med 3-0 ! Vi hade även kunnat tryckt in några yttligare mål, om jag inte hade missat alla mina frilägen! och jaa det gick verkligen inte att spela idag, orkade typ inget och bollen ville sig verkligen inte i mål!!!  men aja, :D Sen så träffade jag Putte, Rasmus och phille så då följde dom med mig hem och sen åkte vi och åt mat, trevligt! :)

Ska snart iväg till Carro för att fira henne med Fanny, Linnea och Sofia ! Asnice :D

/h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0