17 september

Hejhej ! Just nu sitter jag hemma hos Fredrik, han och Hansson spelar fifa vilket vi typ har gjort hela kvällen! oj vilken talang jag har på det där spelet.. haha ! :D näe, men jag blir bättre och bättre iaf, !

Idag var det fotografering i skolan, och resultatet på det blev ju inte det bästa. menmen :)
Efter skolan cyklade jag och Carro ( som förövrigt fyller år om 3 dagar) och fikade, smarrrrigt :) När jag kom hem kikade jag på tv, sov och åt mat sen cyklade jag upp till Fredrik och här har jag varit resten av kvällen! :) väldigt trevligt !
Men nu ska jag gå in till Fredrik och Hansson och kolla på fotboll med dom en stund innan jag ska cykla hem och sova :)

/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0