26 oktober

Helgen har varit asnice ! I fredags åt jag mat hemma hos mathilda, sen gick vi på ip (: kollade på invigningen och sen matchen ! :) sen var jag kvar på ip en stund, och senare gick jag hem till mathilda, där  mathilda, sandra, julia och nathalie va ! blev lite mys där innan jag gick hem,!

Kl 7 ringde klockan på lördags morgon, då var det bara att stiga upp, gjorde mig iordning och sen cyklade jag till giganten! Tränade först inför Modevisning, sen kl 10 var det genrep och kl 12 började det, och det gick väl bra ! :)
hemma så gjorde jag inte mycket alls tills putte och ph kom. Och sen åkte dom upp på ip och kollade på bandy, jag stannade hemma kikade på tv och sov! :) sen gick jag och mathilda hem till nathalie, efter vi varit där en stund gick vi  hem till mathilda. :) Kvällen tillbringades med lite folk och sedan blev det nattmatchen! :) som slutade med en förlust för Ljusdal igen! Men men, mycket trevligt kväll som slutade  hemma hos Mathilda :)

Vaknade ganska tidigt på söndags morgon! var hemma hos Mathilda tills hon skulle åka hem till Los. Gick hem kollade på tv och sov, sen kom mormor och morfar, då åt vi mat sen fikade vi med dom! :)
På kvällen kikade jag och stina på film, Tjorven och mysak och Eva och Adam :)


Skrållan är så jäkla gullig ! :D

Idag har jag vara slöat, förmodligen ska jag hem till mathilda ikväll och ha det väldigt mysigt ! :)

/h

Kommentarer
Postat av: emma

jasså lilla du :p du har varit i min filmlåda och rotat :p hahah..

2009-10-28 @ 02:32:06
URL: http://emmmaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, det skulle kunna hända att jag har gjort det :D

2009-10-30 @ 00:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0