12 oktober

Helgen:

I fredags vare skolan först, sen följde Fanny med mig hem! :) Sen gick vi på Ljusdal en sväng, åt mat osv! :) Sen åkte hon med tåget till Gävle, och jag gick hem :) Följde med Linda och Madde en sväng, köpte b la hårfärg ! :)
när jag var hemma igen så packade jag en del och fixade rummet! Sen vid 18 eller nå kom mormor, morfar, Carina och Sofia. Åt god mat och hade det trevligt! :) Efter det färgade jag håret, brunt ! :) Packade klart, och gick och la mig någon gång efter 12 :) strax efter 3 väckte Peter mig, så då var det bara att göra sig i ordning, Sen upp på klubbis och sen buss mot stockholm och 25-manna :) Sov typ hela vägen ner, sen ut på tävlingsplatsen,! Gick väl helt okej att springa :) Efter en kalldusch var det bara att sitta och vänta tills hela laget hade kommit i mål.
Sen åkte vi dit vi skulle sova, gjorde oss i ordning och gick sedan ut för att äta. Och kvällen slutade med att kolla på fotboll Sverige-Danmark. Helt värdelöst att sverige förlorade!!!

Upp tidigt på morgonen, matilda och jag hade egentligen tänkt att shoppa men hon orkade inte så då avr det bara att följa med ut på tävlingsplatsen! Matilda och jag hittade en mysig plats där vi sov en stor del av tiden, Så buss hem mot ljusdal igen kl 13  ! :)

Efter en 5-timmars bussresa var vi framme i Ljusdal, Packade upp, kollade på tv och åkte sen hem till pappa ! Så bestämde jag mig för att följa med Mamma och Sofia som skulle skjutsa ner Syster till Arlanda! :) Så hem till mamma igen för att sova, blev väl runt 2 timmes sömn innan kl var halv 2 och det var dags att gå upp! :) In i bilen. hämtade sofia och sen var det bara att åka tillbaka till stockholm igen! :D Framme vid arlanda kl 5 typ. Emma checkade in väskorna och sen satte vi oss och fikade. sen var det dags att säga hejdå till syster som Åker till USA för att vara Aupair i 13 månader, Blev en del tårar och kramar och så innan vi hoppade in i bilen för att åka hem till ljusdal igen! :)  LYCKA TILL I USA SYSTER :D PUSS <3
framme i ljusdal var det bara att hoppa ur bilen och gå in i skolan och på lektion , som jag hade missat en del av ! :)
Sen har jag bara varit i skolan, knäppt kort till skolkatalogen med fotbollsgym, haft fotbolssgym! Hemma gick jag ut och gick med Jaci innan jag åkte ner på älvvallen för möte! :)
Resten av kvällen har jag bara suttit här vid datorn och haft tråkigt..

Ett långt och tråkigt inlägg som jag egentligen orkade jag inte skriva  ( vilket märks, om du har orkat läsa hela texten) , hah!

Förmodligen kommer jag att lägga mig tidigt ikväll, har inte sovit så mycket i natt som sagt och börjar bli lite småtrött :)

Puss

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0