23 oktober

vaknade 8.35 idag, så då var det bara att hoppa upp ur sängen och fixa mig väldigt snabbt, men kom bara 2 minuter försent, och vi börjar 8.50 ! haha, grymt gjort av mig! Datakunskap första lektionen, sen religion då vi kollade på film och jag höll på att somna i slutet ! hah ! Sen lunch och sista lektionen på dagen var matte :) Det är extremt skönt med korta dagar, slutade 13.00 :D
Efter skolan cyklade jag till mammas jobb, var där ett tag..
Har nyss varit på sportringen, tagit hem ett par skor jag ska prova ! kan inte välja om jag ska ha stl 34 eller 35.. aaaa..
Innan de var vi och fikade på finess, mumsigt :)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så jag kommer iväg till mathilda någon gång.. ska dit och äta och sen blir det bandy !! :D

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0