19 oktober

Skola idag som vanligt, hade svenska första lektionen men vi fick välja om vi ville vara på skolan eller vara hemma och jobba. Dock så gjorde jag inget utan tog en sovmorgon istället!  :) annars var dagen som vanligt, ( ett väldigt stort plus är att Fanny är tillbaka i skolan efter att hon har varit sjuk i en hel vecka. ) fotbollsgym på eftermiddagen och vi tjejer hade massage !  :)
Efter skolan cyklade jag hem, kikade på gossip girl och gjorde en smoothie :) Asgott !
har nästan gjort klart engelskan, ska skriva lite mer och lägga in källor och så, men det hoppas jag på att jag ska hinna med imorgon, eftersom vi har redovisning på onsdag! :) och på tal om imorgon så har vi SP-dag då :) och det blir nog asskoj, har själv varit med och planerat hela dagen, så jag hoppas på att det ska bli riktigt bra :)

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, har precis kollar klart på ett avsnitt av oth, och ska nu kika vidare på ett till :) Det är ju bara för bra ! :)

Rasmus fyller även år idag, så grattis på honom :)


/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0