Puss,.

Ikväll har jag varit hemma hos Nathalie med folk, eftersom att hon har fyllt år. En mycket trevlig kväll, så tack! :)

Synd att lovet snart är slut, för det har varit otroligt skönt med lov. Varit med kompisar, haft planering/möte om sommarjobbet, städat rummet och rensat garderoben varit till tandläkarn och opererat munnen, varit på lanet på skolan, klippt mig, och haft det skoj,  jaa det är väl ungefär det mesta jag har hunnit med under denna lediga vecka. :) Och jag hade absolut inte tackat nej till att ha lov en vecka till. :)

Imorgon blir det bandy och köpingen med matilda, nathalie och Josefine, ut och äta på kvällen och sen får jag se vad kvällen bjuder på ! :)

förutom att jag har lite ont i munnen är nog allting toppen !  ;)
Och nu ska jag göra något annat än att sitta här och skriva! Så pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0