10 Juli

Okej, jag måste erkänna att jag är riktigt dålig på att skriva någonting här på bloggen. Men det har inte direkt funnits något intressant att skriva om, och jag har heller inte känt någon större lust.
Lite av det som har hänt är väl att:
* Sommarlovet har börjat :)
* Jag har blivit ett år äldre, och fyllt hela 16 år! :)
* Sommarjobbet har nu börjat.
* Jag kom in på dom linjer jag har sökt till gymnasiet.

Mamma ringde även imorse och berättade att hon och peter ska åka utomlands idag. Känns ju väldigt bra att man får stanna här hemma i regnet, medan dom åker till Grekland i sol& värme! Fuuusk! Det positiva med det hela är väl att man blir hemma själv i veckan, och det kan ju vara skönt ibland.


/ h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0