Hejhallå!


Blev en sväng på köpingen med Stina idag, fikade eller rättare sagt åt frukost ! :) Sen kikade vi runt en sväng och sen gick vi upp  till mig och kollade på tv ;)  Sen efter att Stina hade gått hem, gick jag ner till Mamma, där jag åt middag, eftersom Madde åker hem imorgon. Sen ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, jag tänkte kolla på oth och lägga mig ganska tidigt ;)
Det är ju faktiskt skola imorgon, och usch på det! jag vill inte börja skolan redan, och vem säger nej till att ha lov lite längre, en vecka till eller något sånt ? inte jag iaf :) Men det är väl bara att pallra sig dit imorgon, och göra det bästa av situationen ;) haha ! :)

Men nu ska jag snart gå hem till pappa, så hejsvejs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0